The only way is up.

Tjaaaaaaaaaaa! ;)
Just nu så kollar elli i tidningar och jag sitter vid hennes dator.
Idag så har elli och jag varit och vi ska sova över idag. Denna dagen började med att jag vaknade av att ett par kompisarsom firat nyår med oss som sovt över väckte mig för att det var frukost, sen så tog jag på mig oh sen direkt så åkte jag till Elli! :) Och vi åkte till kvantum och köpte tidningar och sen så åt vi choklad och chips. :*
Snart ska Elli och jag göra något annat så haajdååååååå! :) <3 PUSSSS OCH KRAAM!
 
 
 
Tycker ni att jag ska hadenhär hedern istället? Kommentera! <3
Här kommer några bilder på min nya tidning och meee ! :D

 
 
 

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0