Sjuk! :(

Heeej Bloggen...
Blev hemtat i skolan sjuk...
Aa jag har jätte ont i magen och ont i huvuder för jag fick en sten hård boll i ansiktet..
Men snart ska jag kolla på film..KUUUL...
Min kompis elin sa så här: Du spelade fotboll och sen så fick du en boll i ansiktet och sen så ramlade din hjärna ner i magen och så fick du ont...?
INTE...........
Men aja jag vet inte vilken film jag ska kolla på men jag har: ViaPlay och där finns det mer än 1000 fimer och jag ska kolla vad det finns( det är gratis att ha det skaffa)
Men jag ska med göra min läxa så jag slipper den till nästa vecka...
Sååå Haajdoooo! ;D <33333333333333


Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0