Okeej det bir väll som ni vill!

Okeej det blir väll som ni vill!
Jag tar en blogg paus!
Ingen kommenterar en dån!
Om ni har tur så kanse det blir en väldigt lång paus!
Högst ett år!
Jag kan inte fatta att ni inte vill att jag ska blogga!
Men om ni vill den kommentera dåå!
Jag har inte fått en enda kommentar sen 3 veckor sen!
Deet är jätte länge juu!
Såå lått mej vaa!
Det var ni som bästemmde allt!
Såå jag har inget mer att siga till er!
Haaajdooo!
Koomm ihåg att det var ni som bästemmade att jag skule sluta så det här blir nogg det sissta inlägget på mins en månad!
Här kommer en bild som vissar hur jag mår meeeej!














Såå känner jag meeej!

Mina fina kommentarer
Postat av: betieliyassu

fina bilder bästis :)

2012-03-18 @ 17:43:29
URL: http://betieliyassu.blogg.se/
Postat av: betieliyassu

Nej alma du får inte ta en blogg paus.

Snälla jag kan skriva så monga kometarer jag kan.

2012-03-18 @ 19:37:31
URL: http://betieliyassu.blogg.se/

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0