Kalmar + M.M

Heeej! Idag har jag varit i kalmar och fikar och ätit mat!
Eftersom att jag var uppr typ til kl.5 igår för jag var i karlskrona och titta på tennis så missade jag dansen för jag var så trööötttt.Jag vaknade nästan kl.1.Nu lysnar jag på min bästa kusin på hons nya typ cover 2 breakeven eller vad det nu heter.
Jag ska bara siga en sak att du är den bästa kusinerna jag har inte för att dom andra kusinerna är inte snälla  alla mina kusiner är lika snälla men Ida du är Speciell. Men aja imån är det skola :(
Tyker inte så mke om skoan. Men azzå alvarligt om jag fick bestemma så skulle jag bästemma att det inte skulle finas någon skola! Men skolan är väll sådär. Men snart ska jag äta chips och dricka läsk. Har kanse inte nån bra bid nue så det kanse inte blir nån bild på mej men på nåt annat.
Men ialla fall ha en underbra kväll.
Heejdååå!<3<3<3<33333 :)












Mina fina kommentarer
Postat av: ida :) ♥

sötnos då!

du är bäst min kusin! :*<3

2012-03-04 @ 18:24:13
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0