Kajsa,Elli!

Heeej bloggen.
Idag har jag varit med kajsa och elli.
Dom har krusat mitt hår och sminkat mej! ;)
Men aja idag har jag med varit med kevin matilda och siri och elin och hampus=)
Men en sak      kan ni titta oss på youtube på vår kanal? Vi har bara hunnit att lägga ut en sån saak.
Sök på almaellikajsa.
Meen aja nu sitter jag här och skriver på facebook och bloggen dåe. ska snart logga inn på bdb!
Här kommer en bild på meeej! ;)



Jag sitter vid ellis dator och hon pallar inte vissa det!
Men k,bry.
Jag bryr mej inte så mke!;) <3
och på påsklover ska elli och jag sova över.
Kommer bli kul kommer lägga ut många inlägg dåe!
Meeen Haaajdoooooo! ;) ! <(^) Pingvinn om nu undrar! ;) =)`<3

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0