EM-SVERIGE

Tja Tja!

Min dag:

1: Vackna som vanligt.
2: Klä på mej!
3: Frukost.
4:Klä på mej ytte kläderna.
5: Åka bil till skolan!
6: Vara på rast i skolan sojm vanligt på morgaonen!
7: Gå in och jobba i tråkiga matte böker!
8: Mat och Rast!
9: Skolan slut!
10:Åka hem och äta!
11:Titta på tv,Dator
12: Till elli!
13: Hämta Ellen!
14: Gå till kvantum och köpa jordgubbar ovh choklad!
15: Äta dom på stuts mattan!
16:Gå hem!
17: Ha tråkigt och plugga!
18: Blogga! ( som jag gör nu)
19: Kolla på EM-SVEIGE och äta sverige tårta och ha sverige tröja på mej!
20: Typ läsa lite och plugga tills på torsdag!


Okeej det var min dag!

Tänk det här var den sista måndagen i skolan när man gick i 2:an.
Men på torsadg ska jag sluta skolan lite tidigare för jag ska på studenten för att min kusin tar studenten!
Men i alla fall så årkar jag inte blogga mer nu så hejdå! :* <3333






Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0