Fest hos Alma

Hejhej alla!
Idag har jag badat vacknade runt 11, sen var det bara upp och äta frukost i den varma sommaren!
Sen badade jag och Ellen 23 grader, oo vad kallt!
Men sen så åt jag mat i kväll ska vi äta pankakor.
Men yoel är här han är med noel, dom sitter där nere och spelar tv spel elr kollar på tv elr sitter vid datorn?
Men i alla fall så har ellen och jar fotat lite ellen har ladat över hennes bilder på hons dator men på den datorn som jag är på går det inte så dom kan jag inte vissa!
Men jag har en ful bild som jag gjorde för jätte länge sen och dom artisterna är ass dåliga elr fall några av dom!
Men jag kan inte skriva mer så heejdååå! <3333 :**
 

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0