Borta bra, men hemma bäst!

Hej hej alla!
Nu har jag varit hos farmor och farfar på öland!
Det har varit hur kul som hälst!
Ja borta är väll bra men hemma är ändå bäst.
Men på lördag ska jag till kalmar ja jag ska fråga om någon kompis vill följa med!
Jag ska köpa en blåkeeeepss!

Mina fina kommentarer
Postat av: isabella

1. nej det har jag inte. 2. sry, kollar bara bloggar som jag själv hittar o tycker de bra..

Svar: Okej, jo men det är hon som har kommit på det! Jag kollar också bara bloggar som jag tycker är bra jag ska inte kolla din om du inte kollar min! Ida är den bästa kusinen jag har!..
almastyle.blogg.se

2012-07-12 @ 17:51:30
URL: http://isabellasrum.blogg.se

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0