Vänligheten och kärlek är smittsammare än någon sjukdom!

Tjaabbaaa! :D
Idag har varit en chill dag, det började med att elli har sovit över här men hon åkte hem vid 12 för att hon skulle till sin moster! Sen efter det så la jag mig i sängen igen och läste lite kollade på tv och drack smoothie, sedan så var klockan rätt så mke så jag gick ut med min hind och sen så åt jag! Efter det ringde Elli och undrade om jag ville gå till sporthallen och kolla på hons kusin, så jag år och sen gick vi till sporthallen! Men sen efter typ två timmar där så blev jag uttråkad så jag gick hem och kol´lade lite på tv och nu sitter jag vid facebook och kollar på simsons. Nyss så öppande jag ett paket som kom i posten, den var från min morfar i stockholm och det var en bok om kärleks dikter och sen fick jag lite euro av han! Tack Morfar! <3 Men nu´ska jag kolla på fim och äta ostbågar och så.
Så hejdåå och hoppas ni har en bra helg om jag inte hinner blogga mer i helgen! :*
 
Inte så bra bildkvalitee, men men! (y)
 

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0