Kärleken tänder ett leende i världens hjärta! <3

Tjaaaaa!
Idag har det varit match som gäller, vi förlorade typ alla eftersom att dem var ett år äldre! :)
Men jag tyckte att vi var rätt bra ändån!
Efter det vid kl:3 så skulle vi kolla på bio mamma, Noel och jag: Sune i Grekland hette den.
Det var väll sådär, man kan ju säga att det inte va den bästa filmen man har sätt!
Nu ikväll ha¨r jag bara slappat, kollat på tv och suttit vid datorn och så.
Imårgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske ringa en kompis? Sen på kvällen kommer några gäster eftersom att det är ju NYÅRSAFTOOON! <33
 Men nu ska jag chatta lite med kompisar så  HEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! :*
 
 
Det blev ingen bild eftersom att jag är för ful just nu! :)

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0