Elli sover öveer! <3

Tjoosaan! :)
Idag så vacknade jag hos pappa och sen så tog jag lite frukost och vid halv nio skulle våran städerska komma och städa så vi fick inte vara hemma så Ellen och jag gick till sporthallen och kollade på fotboll eftersom att det var bixobox där. Vi var där typ bara 10 minuter och sen tyckte vi det var hel tråkigt där för det var bara 05 som spelade, så vi gick till elli till klockan halv 2 typ och sen åkte vi till Mc och åt mat med pappa. Efter det så pakade jag mina saker och sen så åkte jag till mamma! Efter jag hade pakat upp lite så ringde jag till Elli igen och sen bästämde vi att jag skulle gå till henne men en gång, så jag gick till henne och sen var vi typ hos henne till 7 och sen gick vi hem till mig och åt kebab och vid halv 9 så gick vi till sporthallen och kollade på min brossa dem vann någon matchi allafall. Men iallafall sen så ringde vi till ellis mamma och frågade om hon kunde sova över hos mig och det kunde hon! Så vi gick hem till hon och packade och sen gick vi till mig och nu är vi vid datorn och mobilerna och klockan är något rund kvart över 1 på natten! :D Men aja det blev ett rätt så långt inlägg idag eftersom att det har hänt mke den här dagen! <33 ;) Men nu ska jag inte blogga mer så hejdååå! :)   PS: Ida gratte min kusin ska fixa en heder till mig under jullovet någon dag! ^^)
 
Vi bjuder på oss själva! :P
  

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0