All i want for christmas is you! :*

Hejsan hoppsan! <33
GOOOD JUUUUUL :*
Har ennu inte hittat någon som kan göra en heder till mig, men jag ska väll få tag på någon eftersom att jag inte kan göra fina själv! Men aja, nu sitter jag och kollar på film och dricker coca-cola :*
Idag har jag fått: one direction saker T-EX : filmer, böker skivor, affisher. Och sen har jag fått en morgonrock, andra skivor, tröja och mer saker jag inte kommer ihåg. Men nu ska jag kolla lite på filmen så, GOD JUL OCH HOPPAS ATT NI HAR HAFT EN UNDERBAR JUL! :*
 
Photo: Mysig morgonrock jag fick av mamma! <3
 
Photo: Det här var några one direction saker jag fick, sen fick jag också tre stora one direction affischer! :) 
Inte världens bästa bilder men endåån!! (y)
  

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0