Kalmar!

Hejhej alla!
Idag har jag och bästisen varit i kalmar!
jag har shoppat några saker jag kommer visa.
Men jag har köpt!
 
en randig tröja svar och vit från cubus och den kostade 199 kr
ett par vin röda långa byxor från cubus som kostade 199 kr
en lång armad tröja blå och glitrig från cubus och den kostade 149 kr
det är det jag har på bild men det här som kommer nu har jag tyvärr inte
men i allafall en rosa tröja kortarmad från stadium och märket warpoch den kostade 79
och ett par svarta byxor märket warp och dom kostare 199 från stadium
och det sista en munk elr vad man säger som man har i håret en brun och den köpte jag på hm och den kostade 29.50
Men hejdåå alla!
 
dålig bild jag vet! men det är med min mobil
 
 
 
 

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0