Sjuk på söndag?

Heeej!<3333
Jag vet att det ät match på söndag men jag är sjuk men jag kommer ju vara frisk på söndag om jag tar det lungt!:)


Men i alla fall såg nyss en film ( Sorlig )
Azzå jag kan inte förklara vad den handlar om!<333 :*
Okeej jag kan säga en sak det hanlade typ om en pojke som älskar basker och hans hund med ( Den är inte tecknad ) och dom börjar i basket laget men sen så vissade det säg att det var ju inte hans hund det var en clown hund och han som hade hunden slog hunden och sen ville han ha tillbaka hunden och då ville inte pojken det så pojken släppte hunden lös och så sa han så här till hunden : stick jag vill inte se dej mer... Försvinn!

Då blev faktiskt jag ledsen! :(

Men sen så hittade hunden tillbacka till pojken fast hunden var på andra sidan sjön så kom han och så gjorde hunden att dom vad matchen och så heder det lite mer saker ( Se den )
Den heter : Air Buddy
Men den är på svenska!
Den är jätte bra!
Men i alla fall så sitter jag här i soffan med min hund! :*
Vi har jätte mysigt! :)
Vi tittar på tv! (Fast smilla sover ) :D

Men i alla fall så imon kommer jag nog vara frisk!<333 :* ;D
Tror jag i alla fall! :****
Men nu ska jag snart kanske titta på en film till!<333 ;D
Det är kuul!<3333333 :* ;D
Men ha det braa!<33
Haajdooo!<333 ;D

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0