:p

Haaj alla människor så här gör ni! :P
Ni kopierar och sen skicka men bakom frgorna ska dittsvar stå okeej!
Så börja nu och kopierar.........................................................................



1. Är du singel?
2. Bästa killkompis (bara EN.)
3. Bästa tjejkompis (bara EN.)
4. Röker du?
5. Fullständigt namn
6. Födelsedag
7. Är du helsvensk?
8. Om inte - vad är du?
9. Vem ringde dig senast?
10. Vem smsade dig senast?
11. Vem kramade du senast?
12. Vem pussade du senast?
13. Roligaste personen du vet
14. En snygg kille
15. En snygg tjej
16. Vem träffade du senast & vart någonstans?
17. Ögonfärg
18. Vem såg du senast?
19. Har du någonsin förlorat en vän?
20. Vad åt du senast?
21. Vad drack du senast?
22. En vacker person
23. En snäll person
24. En gullig person
25. En jobbig person
26. En konstig person
27. En med magrutor
28. När skrattade du senast och varför?
29. När grät du senast och varför?
30. Vill du ha ditt ex tillbaka?
31. En du saknar
32. Ditt humör just nu
33. Hur många vänner har du på facebook om du har?
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar?
35. Har du skilda föräldrar?
36. Hur många syskon har du?
37. Din favoritfärg
38. Nån du vill träffa
39. Äckligaste du vet
40. Godaste godiset
41. Godaste läsken
42. Har du någonsin brutit mot lagen?
43. Är du kär just nu?


Aaa det var välld det kör igång med en gång NUUUU!<3333

Mina fina kommentarer
Postat av: Julia



1. Är du singel? Japp,fråga på boys;)

2. Bästa killkompis (bara EN.) Emil!

3. Bästa tjejkompis (bara EN.) Min bästis Julia!!

4. Röker du? Näe :((

5. Fullständigt namn Julia!!

6. Födelsedag Det behöver int du veta!

7. Är du helsvensk? Jaa!

8. Om inte - vad är du? Svenks!

9. Vem ringde dig senast? Mamma ;)

10. Vem smsade dig senast? Mamma!!

11. Vem kramade du senast? Min pappa!

12. Vem pussade du senast? Min katt ;)

13. Roligaste personen du vet Min bff :)

14. En snygg kille Harry!Ibandet One Direction ;D

15. En snygg tjej Min katt XD

16. Vem träffade du senast & vart någonstans? Min katt! I data rummet ;D

17. Ögonfärg Ljus blå!-!-

18. Vem såg du senast? Min katt ;)

19. Har du någonsin förlorat en vän? Joppsan!!

20. Vad åt du senast? Kaka :))

21. Vad drack du senast? Vatten o.o

22. En vacker person Emelie<33 Kompis!!

23. En snäll person Julia! Min bff<'3 ;)

24. En gullig person Didrik!<33

25. En jobbig person Mamma Min storebrorsa :/

26. En konstig person Måste det va en människa! Om inte så äre min katt;)Om det måste så äre min bff XD

27. En med magrutor Inte vet jah :)

28. När skrattade du senast och varför? I förr går! Med min bff! Jaa,varför vet jah int själv XD

29. När grät du senast och varför? Igår!! Mamma sjatade på majj ;)

30. Vill du ha ditt ex tillbaka Jag har aldrig varit ihop me nån:D

31. En du saknar Farmor (Hon e död)

32. Ditt humör just nu Trött O:

33. Hur många vänner har du på facebook om du har?Jag har inte facebook!!!

34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar?INGEN!

35. Har du skilda föräldrar? Joppsidesi-.-"

36. Hur många syskon har du? 2 storebrorsor :)

37. Din favoritfärg Blå,Rosa,Grön,Röd,Lila ..Ja alla utom vit,bers,å grå :O Ps:Kan int bestämma mig;

38. Nån du vill träffa Bandet One Direction;)

39. Äckligaste du vet Hmm .. Bajs xD

40. Godaste godiset Sura rullar o.o!

41. Godaste läsken Coola :))

42. Har du någonsin brutit mot lagen? Näjj ;)

43. Är du kär just nu? Didrik (I min klass)

2012-04-09 @ 21:26:12
URL: http://Kanske ska skaffa en :)
Postat av: Alma

Tack för kommentaren. :D

Har du nån blogg?

Vad heter den?

Ska vi följa varandras bloggar?

2012-04-18 @ 20:27:17
URL: http://almastyle.blogg.se/

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0