Om mej!<3

OM meeej!<3                                                                             
Vad ska du bli när du blir stor?
Svar. jag vill nog bli sångerska eller så vill jag bli en supermodell.


Vad gör du på fridtiden?
Svar.Jag spelar fotboll och dansar ska nog börja på tennis!<3


Vilka är några av dina bästa kompisar?

Svar. Elli kajsa julir ellen och så klart betiel.


Vad gillar du för smak?
Svar.ja du. sånt som är modärnt.


Vilken skola går du i?
Svar.Västerängsskolan p.s ska börja i madesjö sen!.


Vilka syskon har du?
Noel och två andra bonuss syskon som heter samuel och Ellen ni kan ju kolla Ellens blogg! Kom till den genom att klicka här.



Vad gillar du att göra?
Svar. sitta vid datorn och vara med kompisar!;)




Vilken är du favorit låt?
Underbar med fronda!<3



Favorit artist?
Svar. Fronda och cher Lloyd typ!<333



Vilka brukar du träffa oftast?
Svar. En som heter Elvira!<3333333 Älskareeej!<33333333333333

Vad är din favorit mat och dricka?
Svar. pizza och cola!<3


Vad tycker du är jobbigt?
Svar min storebror!<33333


Vad tycker du är bra med livet!<33
Svar att datorn finns alltid när jag kommer hem!<333333333333333333333333

När fyller du år?
Svar. 5 januari :)


Vad gör du nu?
Svar. Ditter hör och är sjuk!



Och jag tackar er att ni har läst det här om mej och vill tacka mina fina vänner att dom finns här!<33
Haajddooooo!<33333333333333333333333333                    


Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0