FörlåtFörlåt alla söta! :* <33

Heeej...och förlåt! ;((
Azzå jag vet att jag inte bloggat på länge men jag har helt enkelt inte haft tid med det..finns mke mer saker att göra! :****
Men i alla fall så ångrar jag det! :((
Men i alla fall så kom jag nyss till pappa nue för ett tag sen! ;DD
Och får träffa Ellen igen! :DD
Försökte måla naglarna men det gick inte så braa då ellen kom in och skrämde mej så att jag fick nagerlack på hella mina hender! ;DD

Men i alla fall så imon så är det ju sista dagen iskolan! :))
Och sen på måndag och tisdag är det looov! ;DDDDDDDDDD
Jippie!!!!! ^^)
Kuuul! ;D
Men nu lyssnar vi på: Somebady That I Used To Know..
Azz braa lixome! ;DDD
Och ellen och jag ska typ ta kort för min pappa skulle typ se laleh i kalmar! ;D
Med några kompisar dåe! :* =)
Men det var väll kul för dom!

Men ellen och jag har endo Roligare! ;D :*
HaHa sen lyssnar vi med på en låt som heter: Alma sa..
Och om ni inte fatta så heter jag alma! ;D
Men jag Sitter här nue och ska logga in på facebook och om man har adda mej på det! ;D
Haajdooo! ;DDDD :****


Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0