:)

Heej!<3<3<3<3 :*
Idag har jag gort många roliga saker! ;)
För det första har jag varit på lindex och shoppat "lite grann" med mamma!<3<3<3<3
Och sen efter det så åt jag sibylla och imån ska jag till min mormor,  och äta påskmiddag! ;*
Men i alla fall jag har med fått lite saker efter som att det är påsklov eller vet inte varför men jag fick i alla fall ett påskägg av mamma och sen fick jag en maskara, läppglans och ett nagelack!<3333333333333333333333333
Men i alla fall som jag har sagt många gånger så kommer jag ha ett underbart påsklov!<33333
Älska alla fina människor som jag känner!<3333333333333 Och ni betyder allt"<33333333333333
Men nu sitter jag här och kollar på en rolig film filmen heter "  -de`ä kanon..." så heter den det är väldigt roligt även om jag inte tittar alls mke!<333På backsidan står det " I din hand håller du årets roligaste dvd du får det bästa och mesta med Robert Gustafsson från 2009! Den verkar väl bra, ni kan ju se den!<333333
Men aja nu sitter jag här men Noel och kollar på den. Min mamma är och handlar och ska snart äta!<3333
Men sen blir det fredagsmys med godis och popcorn. Kanske tar en liten tur och cycklar om jag inte har något att göra!<3333 Men i alla fall så har jag med varit med min hund!<333
Åå på lördag ska jag göra något kommer inte ihåg vad hon sa men i alla fall något kul.
och på söndag blir det elli och jag!<33
Men nue ska jag se på en  film fast kommer inte i håg vad den hete men jag kan berätta lite till oom mitt lov.
Jo juste min morbror kanske kommer komma på onsdagen och han bor i stockholm och han är 7,Eller 8 vet inte vad? Men det var i alla fall jätte länge sen jag träffade honom fast han är lite jobbig.
Men min morfar kommer ju med dåe och han är jätte snäll han heter christian tror jag man stavar det!!!<333
Men nu är väl maten snart klar tror jag och jag älskar det vi ska äta det är not från chile azzå min mamma kommer där i från så jag är halv svensk och halv Chilensk typ.
Men i alla fall idag har min mamma hämtat min gitarr och den hade blivit jätte fin!
Jag tror jag ska skriva mitt namn på den eller göra något fint eller så!<33333¨
Det här blev ett väldigt kort inlägg så jag skriver lite till.
Jag har ju varit sjuk väldigt länge nue men jag är frisk nue!
Tur att jag blev det i dag för nu kommer ju påsklovet och alla vet ju att lov äger!<3333
Som sagt jag missade ju fotbolls träningen men jag hann gå på dansen och det var ju tur för det var sista gången vi övade till uppvisningen för det blir ju ingen dans denna veckan eftersom att det är lov och då vill man sova länge för min dans börjar kl.10 typ och på helgen kan jag sova till kl.1 typ!<3333
Och imån kanske jag och min moster tar några bilder och min moster är inte så gammal hon går i skolan fotfarande fast hon går med foto typ tar sport foton och nån gång ska jag får komma ditt och ta några bilder för det är såhär speciela fläktar och sånt eller så tror jag det är i alla fall en studio och då kommer jaf så klart lägga ut dom bildrna så får ni se hur kul jag har det-;)
Men kanske kommer min moster filma mej när jag sjunger en låt och det 'r en i.f.k göteborg låt och alla vet ju att det är der bästa lagen ever. och min moster tycker ju såklart med det!.......................................
Nu bakar min mamma en paj. och när jag var ute så knuffade noel mej så mina byxor så det blev en fläck och jag bara sa dom tvättar du med en gång jag ska ha dom imån men så klart fick han ju inte det det är mamma som gör och vi har ju ingen egen tvättstuga så vi får tvätta i en tvättstuga som alla har som bor i dom här lägenheterna fast det är bra för att i den  här tvättstugan så är det typ 4 tvärr maskiner så det går jätte snabbt och bra och sen är det två tork tummlare och två tork skåpp och en manglare och en stryckbräda fast man får ju bocka tid så man är ju en och en där!<33333  Men aja det behöver vi inte prata om nu vi kan prata om något annat som typ ni måste kommentera och kolla mera på min blogg eller oj jeg menar inte måste ni får kommentera och kan ni kolla mer??? Hoppas för jag vill att som många som helst ska kolla min blogg.  Men i alla fall jag tror i onsdags så skulle jag vissa up en saga för hela skolan fast det var ju tur att jag var sjuk för der skulle vara jätte pinsamt! ;O <333333333333333
Men aja nu ska jag göra något annat och kom i håg kommentera gärna och förlåt för att det blev ett så kort inlägg idag!<3333
Hajdooooo!



Bilder




Det var förra året sen och det var den dagen jag fick min kamera men nu är det slut, den är borta!<333
Jag saknar den så!<3
Den var som min bästa vän!
Men om ni ser den någon stans så kan ni ju höras av kommentera mej så får ni mitt mobilnummer fast bara dom jag känner och som inte är anonyma eller ´vad det heter.
Men jag ska bekriva den  den är vin röd typ och om men ser den kan man ju ta med den hem oh sen ringa mej för jag saknar den så fast det som är bra är att jag kan låna min mammas nu!
Men aja haajoo!<333
P.S På bilden var vi på leoslekland!<3333 :)

Mina fina kommentarer
Postat av: elli

HAHA, ALMA HUR SER JAG UT!? :D <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 :*

2012-04-05 @ 23:17:06

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0