Elli!<33 Kajsa!<33

HajHaj!<333
Idag ska jag sova över med elli oh kanske vara med kajsa på dagen!<33¨
Men i alla fall i går var elli och jag i bowling hallen men noel skulle till göteborg i dag och då tog han men kameran och då kan vi inte lägga ut dom bilderna men det för väll bli nån annan gång typ på onsdag(Han kommer hem dåe)
Men aja skit i det!<333¨
Nu chattar jag med elli på moviestarplanet jag vet att alla tyckr det är skit tråkigt men dom som vill prata med mej får logga in där för min msn är helt konstigt så där kan jag absolut inte prata med nån!<33333
Men kajsa ska med vara med men dom kommer kl.12 dåe!
Men i alla fall så kommer det li supper kul!<
Men så ska börh´ja klä på  maaj snart!<3333
Men i alla fall det kommer bli en supper dag!<333
Haajdooo

Mina fina kommentarer

Kommentera mitt lilla inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0